onsdag 18 september 2013

Hundratals besökare på jobbmässa......................

Så var det jobbmässa på väla, eftersom  jag snart är färdig med min utbildning  har jag börjat se mig om efterjobb så smått. STack dit ieftermiddags. En kontakt blev det, med ett bemanningsföretag som jag sett sökt folk inom min bransch flertalet gånger.
I övrigt - KINDERGARTEN. Hundratals besökare?
http://hd.se/24hd/?clip=1381503#category=266&date=2013-09&clip=1381503&startTime=0m0s
Ja det hade aviserats ut till lämpliga offer att det är   obligatorisk närvaro. Som vanligt  hotar arbetsförnedringen med att dra in akassan, aktivitetsstöd etc om den arbetslöse inte åker dit.
Lämna en notelapp med namn och personnummer och sedan gå igen.  Lämna ett cv som sedan hamnar i ett cylinderarkiv.
Men det ser bra ut i statistiken och det är ju det som räknas.
Vid tangentbordet
Kågerödsmurveln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar